در جهان ادیان گوناگونی وجود دارد که هر دینی برای خود مبلغانی با واژه های گونگونی داراست،بطور مثال(مسیحیان=پدر و مادر روحانی،مسلمانان=ملا و آخوند و خلیفه و مولوی و ماموستا......)
نمیدانم که این جهان دارای چند خدا میباشد که،مبلغان هر دینی،خدای خود و فرستاده اورا،بر دیگر خدایان ادیان برتر و برحقتر میدانند؟؟!!
یهودیان:موسی پسر عمران(موشع)را،آخرین پیامبر میدانند و دیگر ادیان را دروغین و کفرآمیز میدانند.
مسیحیان:عیسی پسر مریم را آخرین و برحق دانسته و بعضی از شاخه های مذهبی آن،منتظر ظهور ایشانند و دیگر ادیان نیز،دروغ و کفرآمیز میباشند.
بودائیان و برهمائیان و.........فرقه های دینی نیز در همین اندیشه اند و خدای آنان برحقتر میباشد.
اما مسلمانان:مسلمانان محمد پسر عبدالله را آخرین پیامبر میدانند و دیگر ادیان ابراهیمی را نیز فرستاده الله میدانند،اما با این تفاوت که:یهودیان غیر قابل اعتمادند و مسیحیان نیز مشرک هستند.امامسلمانان با این دو فعلا مشکلی ندارند،بلکه مشکل اصلی خودشان هستند!لابد میفرمایید چرا؟؟عرض خواهم کرد:
از این درخت قطور،دو شاخه با شاخ و برگهای زیادی روئیده که،باعث کشت و کشتار زیادی در زمین پهناور خدا گشته!!
سنی و شیعه،دو شاخه بزرگ که خود به شاخه های زیادی تبدیل شده.
اهل تسنن:از نظر این مذهب،بعد از محمد پسر عبدالله،ابوبکر و بعد از ایشان،عمر و بعد عثمان و در آخر نیز علی،چهار خلیفه برحق بعد از پیامبرشان هستند.
اهل تشیع:از نظر این مذهب،بعد از محمد پسر عبدالله،علی جانشین بر حق و بعد حسن و بعد حسین و بعد به اعتقاد بعضی ها(علی و محمد و جعفر و آخر اسماعیل فرزند ارشد جعفر)اما به اعتقاد بعضی دیگر(موسی و علی و محمد و علی و حسن و مهدی)مانند نظام پادشاهی که سلطنت از پدر به پسر می رسد.
اما چه ربطی به کافر دارد؟؟دیگر ادیان را تقریبا عرض کردم،اما از نظر مسلمانانیکه،مذهب پرست هستند:اهل تسنن،شیعیان را رافضی و مرده پرست و قبر پرست میدانند و از نظرشان،کافر بوده و باید کشته شوند.
از نظر اهل تشیع نیز،اهل تسنن نیز مخالف حکم خدا و رسول بوده و حکومتی که حق علی و آل علی بوده را به ناحق تصاحب کرده و چون اعتقادی به ظهور مهدی ندارند و حتی نوابانش را نیز قبول ندارند،مرتد بوده و طبق حکم خدا و شرع،باید کشته شوند!!
البته ی پیامبر نیز در حدود دویست سال و اندی به نام بهاالله ظهور کردند که اصلا نمیشه در کنار اینها گنجاند،اما در این جنگ بزرگ فرقه ای میتونه،نقش قربانی را بازی کنند.
اما نتیجه:اگر مسلمان(سنی و یا شیعه)و یا مسیحی و یا یهودی و بهایی و برهمایی و بودایی و.....هر فرقه دیگری باشید،فرقی نخواهد داشت،چون از نظر عده ای کافر خواهید بود و حکم تان نیز:مرگ است.
این وسط نیز عده ای ظهور کردند که:باید انسان بود و انسانیت داشت و تمام تلاششان اینست که دین را نابود سازند و در اوج انسانیت به این نتیجه میرسند که برای اثبات حرف خود باید خیلی ها را که مخالفشان هستند،قربانی کرد تا گفته هایشان را کاملا به کرسی بنشانند.
حالا چه دینی دارید؟ویا اصلا دین دارید؟؟در هر صورت به جرم دینداری و یا دین نداری،حکمتان مرگ است.
آرزو میکنم انسان باشیم و به حد و حدود هم احترام بگذاریم و به حق دیگران تجاوز نکنیم،حتی اگر کافر یا خداجو باشد.
شاد باشید.
تلخ و شیرین...ما را در سایت تلخ و شیرین دنبال میکنید
برچسب: کافر,کافر کیست,کافر حربی,کافران را بکشید,کافرهمه رابه کیش خود,کافر به انگلیسی,کافرون,کافر ذمی,کافر ذمی کیست,کافر از نظر اسلام, نویسنده: بازدید: 9