چوپانیٍ این گله به گرگان بسپردند....این شیوه و این قاعده ها،رسمٍ کجا بود؟
رندان به چپاول سرٍ این سفره نشستند...اینها همه از غفلت و بی حالیٍ ما بود
خوردند و شکستند و دریدند و تکاندند...هر چیز در این خانه،بی برگ و نوا بود
گفتند:چنینیم و چنانیم دریغا.....اینها همه لالاییٍ خواباندن ما بود
ای کاش درٍ دیزیٍ ما باز نمی ماند....یا کاش در گربه،کمی شرم و حیا بود.
تلخ و شیرین...ما را در سایت تلخ و شیرین دنبال میکنید
برچسب: سروده ای زیبا,سرود ای کودک زیبا,سرود ای کودک زیبا پرشین تون,سرود زیبایی ای ایران,سرود ای دختر زیبا, نویسنده: بازدید: 21